Automobilové silikónové hadice a tvarovky
Automobilové silikónové hadice a tvarovky – všeobecné informácie
Hadice a formované tvarovky používané v automobiloch a stavebných strojoch na prenos vody, vzduchu, oleja, paliva a mnohých ďalších pracovných kvapalín. Používané v chladiacich inštaláciách, turbo systémoch, dodávke do nádrží, v ventilačných systémoch.
Vyrobené zo silikónu alebo gumy: EPDM, NBR, NBR/PVC, CR, AEM (etylén – akrylová guma). Posilnené pletením alebo šnúrou z polyesterovej vlákna, aramidového vlákna, Nomex vlákna alebo skleneného vlákna. Pracovný tlak až nad desať barov, pracovná teplota môže presiahnuť 300°C – v závislosti od materiálu, hrúbky steny hadice a počtu posilňovacích vrstiev. Tvarované ako hadice, priame alebo uhlové konektory, redukcie alebo kolena.
Silikónové automobilové tvarovky
Silikónové automobilové hadice, dĺžky 1000, 200, 3000 a 4000 mm
Kolena pod 45° – ramená s dĺžkou 100, 152 a 250 mm
Kolena pod 90° – ramená s dĺžkou 100, 152 a 250 mm
Kolena pod 135° – ramená s dĺžkou 100, 152 a 250 mm
Kolena pod 180° – ramená s dĺžkou 100, 152 a 250 mm
Redukčné kolena pod 90° – s dĺžkou 102 mm
Redukčné konektory – s dĺžkou 102 mm
Silikónové antivibračné a hliníkové konektory
Silikónové hadice pre chladiace systémy tlačné a sacie-tlačné
Automobilové tvarovky z EPDM gumy
Priame konektory – s dĺžkou 1000 mm
Flexibilné konektory – s dĺžkami od 250 do 1000 mm
Kolena pod 90° – s dĺžkami 200, 250 a 300 mm
Kolena pod 45° – s dĺžkami 200, 250 a 300 mm
Potrebujete pomoc pri výbere produktu alebo ste nenašli ten pravý?
FAQ – Automobilové hadicové tvarovky
Ich základné aplikácie zahŕňajú systémy súvisiace s hnacím ústrojenstvom, ako sú palivový systém, chladenie, prívod, mazanie a výfukové systémy, ale aj brzdenie, klimatizácia, ventilácia a vykurovacie systémy.
Silikónové hadice a konektory pracujú pri oveľa vyšších tlakoch a teplotách (až do +300° pre sklenené posilnenie) ako iné gumy, pričom si zachovávajú dobrú flexibilitu.
Životnosť je veľmi dlhá, často dlhšia ako životnosť auta na ceste. Výrobcovia automobilov oceňujú materiály na báze silikónu pre ich trvanlivosť, mechanické vlastnosti a celkový výkon.